onsdag 28 maj 2008

Stressa, stressa....

Tycker det känns som om jag stressar mig genom dagarna just nu... Trodde att det skulle ge sig när utställning och appelen var avklarade men icke. Massor att göra på jobbet och fullt upp med att försöka förbereda inför vår USA-tripp som vi ska iväg på på söndag. Idag har jag dessutom varit på utbildning inne i Stockholm, ska bli webbmaster på jobbet... blir nog bra med lite övning... För första gången på flera år åkte jag dessutom buss in till stan!! Det var nästan en ny värld med sms-biljetter och annat. Kan bara konstatera att jag har det j-vligt bra som inte behöver sitta och pendla varje dag.
Sitter just nu och mejlar med nån nisse i Jackson Hole ang hotellbokning. Tidskillnaden gör att vi inte alltid har kontakt när man önskar...
Gick just en kvällspromenad och fastnade på invägen vid ett av äppelträden. Helt sjukt vad gott det luktar! Och sjukt vad mycket blommor!!! Kände även ikväll att Kaprifolen har börjat blomma, finns knappt någon bättre doft... Till höger om äppelträdet är det en Chersmin som inte heller går av för hackor när det kommer till doft. Den blommar förhoppningsvis när vi kommit hem.

Inga kommentarer: