torsdag 29 november 2007

Rastlösa hundar & fika

Nu har det gått en dryg vecka sen kastreringen och Vintra trippar omkring på klorna hemma av understimulans! Inte för att det är så mycket bättre för Lixie stackarn som får hänga med på korta promenader, hennes tur är väl att hon åtminstonde får gå lös.
Jag har skrutit länge om en fantastisk kaka, Key Lime Pie, för Annika och Carro. I går gjorde jag slag i saken och bjöd in dom på fika för att få testa. Jag är ju helt såld på den och jag tror att de åtminstonde tyckte om den.
Lixie & Vintra ville också va med och kolla vad vi åt....

Hundtokar som vi är pratade vi om vad vi skulle shoppa på Stora Stockholm den 16 december och jag plockade fram träningsryggan för att inventera leksaksbeståndet. Jag tror att Vintra är lite sugen på att träna......

1 kommentar:

Anonym sa...

Kakan var smarrig och mättande!!... Har nu kollat på nätet vad som skulle behövas i hundpryleväg. Vi får se till att få iväg en beställning för att sen stödshoppa på Stora Sthlm...;0)Hoppas det går bra med Lixie också! / Annika