onsdag 13 februari 2008

Träning och åter träning....

Träffade Lidia och Elvis och tränade lydnad.
Det var kul att träffa dem igen efter flera månader! Lidia har fått problem med att Elvis piper och gnäller, så hon har lagt det mesta krutet på det den sista tiden. I mina öron är Elvis tyst som en mus, om man jämför med Vintra :o) Dessutom glänser dom i alla andra moment också, kul att ha så duktiga träningskompisar!! Och visst är är han stilig Elvis!
När jag tränar med Lidia blir jag alltid påmind om hur mycket jag har slarvat och fuskat... så självklart satte detta griller i huvet på mig. Jag måste verkligen putsa på halter och vändningar i linförigheten!!!! Ska försöka ta två 5-minuterspass om dagen nu innan det är dags för tävling... får se om det håller ;o)
I övrigt, på appellplanen, är Vintra en glänsande stjärna i bland och ibland mer som en lerig gris......

Inga kommentarer: