lördag 6 september 2008

Bra bloggdag

Det här kan väl ändå räknas som en bra dag för bloggande. Jag syftar på det galet ihållande regnet utanför som gör att det känns som att klockan redan är 9 på kvällen.
Nu har jag i alla fall trimmat Vintra. Skönt att äntligen få det gjort. Nu är man så där lagom öm i fingrarna... en och annan blåsa lyckades jag få också, men resultatet blev i alla fall godkänt.
Det här är före och även innan regnet...Och det här är efter, syns inget vidare... en hel kasse med päls blev det i alla fall. Hm, lite bruna mustascher va?!
Efter promenaden i morse tillbringade Vintra en halvtimme på favvoplatsen. Passade på att testa teleobjektivet till kameran. Vintra sitter alltså på taket på vår gäststuga och håller utkik.
Nej, nu visade hundarna sin rastlösa sida och håller på att riva inredningen på vår veranda så jag drar ut i skogen på en rengpromenad istället. Kanske hörs senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

När kan jag komma och lämna Hejja för lite pälsfix??
Kul att ni hakade på igår!
/Annika