fredag 21 mars 2008

Snöyra

Vilket snöväder!! Superhärligt tycker jag och Vintra! Lixie såg lite tveksam ut till en början när vi skulle gå ut, men väl ute tycker även tanten att det är kul med snö. Framför allt är det kul att skälla på snöskyffel och borste. Vintra lyckades få tag på ett riktigt byte.

Sitter och har beslutsångest över vad jag ska ta mig för i helgen. Hundarna skulle behöva en riktig genomgång av pälsen. Mamma och pappa skulle behöva ett besök. Lilla Stockholm lockar i morgon, men om jag åker till Ramsö blir jag sen till mässan. Hmmm, ibland vore det lättare om någon annan bestämde åt en.... Pratade just med Mattias som är på jobbet inne i stan. Han trodde mig inte när jag sa att det hade kommit 1,5 dm snö här hemma så jag lovade att lägga ut en bild här så han kan se. Vintra ståtar modell bredvid översnöat bord.


Inga kommentarer: