tisdag 7 april 2009

Fjällskriet??!!

En fjällvecka tillsammans med Annika, Tomas och alla riesen är nu avklarad. Mer info kommer säkert men jag vet att detta inlägg är efterfrågat från en gemensam vän! Titta och framför allt lyssna och försök inte att hålla er för skratt. Det försökte jag som filmar, det är alltså inte en apa som håller i kameran men däremot kan inte filmaren hålla sig längre utan bjuder alltså även på ett ap-skratt. Det gör jag så gärna när nu "fröken fiffig" bjuder på sitt fjällskri!! Lyssnar ni noga hör ni att även Tomas har svårt att hålla sig för skratt, samt en kommentar från fröken själv på slutet.
Glöm alltså inte ljudet!!


2 kommentarer:

Annika sa...

Vem är det som ligger och blir överkörd??..... Nä, jag bjuder på den! Garvar fortfarande när jag ser den om och om igen!;0)
/ Annika

Anonym sa...

:oD! Redan en klassiker! Helt i klass med Skriet från vildmarken. Kanske måste skolka nästa år och hänga på.
/Carro