onsdag 4 februari 2009

Utmaningen!

Jaha utmanad.... För att se utmaningen får ni besöka: http://gazzesblogg.blogspot.com/

Från bildmappen har jag nu tagit ur mapp nr 6 bild nr 6 som är en fjällbild som jag dessutom tror att jag redan har lagt ut här tidigare, vandringen gjordes i september 2008.

Vi va i Jämtlandsfjällen och vandrade mellan Storulvån, Blåhammaren och Sylarna. Superfin tur med superfint väder nästan hela tiden! Hundarna fick kämpa på (i alla fall Vintra till vänster, Lixie fick gå lättpackad) i sina nya fina (och superbra) klövjeväskor. Vädret gick från + 15 och gassande sol till, sista dagen, - 4 och snöstorm. Men vad gör det när vi är 4 snötokar på vandring ;o)

Eftersom jag inte har några fler bloggande kompisar som går att utmana så får jag utmana er besökare! Då menar jag alla besökare! Det vore kul att få se vilka som kollat min blogg. Det finns ett gäng besökare somjag känner till, men som aldrig lämnar minsta avtryck... Nu är det väl dags att få ett slut på det??
Sen vet jag, av egen erfarenhet, att andra som jag kanske inte känner så väl eller inte känner alls kollar in både min och andras bloggar och hemsidor. Om ni säger hej här lovar jag att säga hej till er!! Har dock en misstanke om att det inte kommer komma en enda kommentar från varken kända eller okända smygtittare... Utom de få som brukar förstås ;o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lämnar ett Hej eftersom du bad om det! Hittade hit via Annikas blogg (och utmaning) så det är mitt första besök just idag!

Anonym sa...

Hej!!
Kul att du är igång igen! Du är den enda av dom utmanade som fixade uppgiften! Visste att man kunde lita på dig!;0)
Ha det bäst så ses vi snart!

Anonym sa...

Hur funkar bredbandet då??;0)

Eine Sellman sa...

Hej Nina!
Satt o kolla på Afrs uppfödarlista och vips där stod du efter oss, tänkte nu måste jag kolla vad dom har för sigi Vaxholm eller va de Åkersberga?Minus ser ut att vara en stilig o klok herre hm hm skall para 2010 Aisa fick sin första kull jan -08 skall MH-beskriva hela kullen nu i maj får vi se vad det blev för valpar jag hör av mig.Hälsningar Eine Sellman i ett snörikt Dalarna